• طرح سد مخزني بيدواز اسفراين
    طرح سد مخزني بيدواز اسفراين
  • طرح سد دوستي (طرح مشترك ایران و ترکمنستان بر روی رودخانه مرزی هريرود)
    طرح سد دوستي (طرح مشترك ایران و ترکمنستان بر روی رودخانه مرزی هريرود)
  • مطالعات بهبود کیفیت جریان آب ورودی به دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر)
    مطالعات بهبود کیفیت جریان آب ورودی به دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر)
  • سـد و نيروگاه پيرتقي در حوضه قزل اوزن
    سـد و نيروگاه پيرتقي در حوضه قزل اوزن
  • طراحی، تهیه، نصب، اجرا و بهره برداری سد و قفل کشتیرانی مارد آبادان به روش  طرح و ساخت (EPC غیرصنعتی)
    طراحی، تهیه، نصب، اجرا و بهره برداری سد و قفل کشتیرانی مارد آبادان به روش طرح و ساخت (EPC غیرصنعتی)
  • تأمین آب و تأسیسات پمپاژ، انتقال و دفع باطله معدن مس سونگون (فاز I و II)
    تأمین آب و تأسیسات پمپاژ، انتقال و دفع باطله معدن مس سونگون (فاز I و II)

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال فاضلاب جنوب شهر رشت

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال فاضلاب جنوب شهر رشت
23 آذر 1398

طي مراسمي با حضور استاندار محترم گيلان جناب آقای دکتر ارسلان زارع، نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي، شهردار و اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر رشت و همچنين سازمانهاي مردم نهاد، عمليات اجرايي خط انتقال فاضلاب جنوب شهر رشت با طراحی ونظارت مهندسین مشاور طوس آب آغاز شد.
در اين مراسم رئيس هيأت مديره و مديرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان گيلان جناب آقاي سيد محسن حسيني با قدرداني از حضور مديران و مسئولان استاني در سخناني بيان داشتند: در حال حاضر 99/93 درصد جمعيّت استان تحت پوشش آب شرب و 69/9 درصد جمعيت استان تحت پوشش شبکه جمع آوري فاضلاب هستند و تا پايان برنامه پنجم توسعه جمعيت تحت پوشش آب شرب به 99/97 درصد و جمعيت تحت پوشش فاضلاب استان به 73 درصد خواهد رسيد.
مديرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان گيلان با قدرداني از اعضاي شوراي اسلامي شهر رشت در تصويب تبصره 3 خاطرنشان کردند: از محل اين مصوبه 3 پروژه معرفي گردیده که یک پروژه تا دهه فجر افتتاح خواهد شد و خط انتقال فاضلاب جنوبي شهر رشت مهم‌ترين آنها می‌باشد.
ايشان با تأکيد بر اينکه با اجراي خط انتقال فاضلاب شهر رشت، پساب حاصل از تصفيه فاضلاب وارد رودخانه زرجوب خواهد شد، گفتند: اين موضوع به خودپالايي رودخانه و احياي آن نيز کمک خواهد نمود و احداث و راه اندازي تصفيه خانه‌هاي ديگري نيز در برنامه کاري اين شرکت قرار دارد.
بازدید از پروژه‌های آب و فاضلاب شهر آستارا
هم‌زمان با هفته پدافند غيرعامل، پروژه هاي آب و فاضلاب شهري آستارا با حضور معاون محترم آب و آبفای وزارت نيرو جناب آقاي قاسم تقي زاده خامسي به بهره برداري رسيد.
معاون محترم امور آب و آبفاي وزارت نيرو با سفر به بندر مرزي آستارا از پروژه‌هاي در دست احداث اين وزارتخانه در شهرستان ازجمله تصفیه خانه فاضلاب آستارا که بانظارت مهندسین مشاورطوس آب در حال انجام است، بازديد و تعدادي از پروژه‌هاي تکميل شده را افتتاح نمودند.